500.000 forint
30 jún 2020

500.000 forint

30 jún 2020

tegnap 500.000 forintról mondtam le egy ügyfelem javára,

ami 10 havi munkadíjam, de oka van, hogy miért döntöttem így.

A történet röviden:
Testreszabott informatikai megoldásokat menedzselek vállalkozások megbízásából,

egy cég egy beruházás alkalmával két lehetőség közül választhatott:

  1. Feljavítja a rendszert (1,3M Ft, nincs előrelépés de már bevált, magasabb munkadíj tartalom)
  2. Teljesen új rendszert vesz (1,3M Ft, nagy előrelépés de tartanak tőle, alacsonyabb munkadíj tartalom)

az új rendszer szakmailag indokolt volt, de …

Óvatosságból a cég a számára műszakilag rosszabb opciót választotta.
A választott megoldással anyagilag jobban jártam volna, de az új rendszer szakmailag sokkal inkább indokolt volt. Sikerült meggyőzni a céget a másik megoldás előnyeiről, de sok ingyen munkaóra ráment a bemutató rendszerre, és elestem egy félmilliós munkadíjtól.

gondos tervezés, nincs meghibásodás, kevesebb munkaidő

Egy jól felépített, üzembiztosan működő rendszer minimális üzemeltetési ráfordítást kíván, és havidíjas elszámolás mellett kiszámítható bevételt jelent az üzemeltetőnek.
Ha óradíjért vállalnám az üzemeltetést, akkor nem érné meg jó rendszereket építeni, mert éppen a hanyagul összedobott rendszer hibáinak kijavítása hozná a rendszeres bevételt.
Fix havídíj mellett sokkal kevesebbet kell dolgozni kicsit kevesebb bevételért, és az idő pénz…

kevesebb munka ugyanannyi pénzért, nyertem!

Legjobb, ha semmi nem romlik el, ezért

érdemesebb egy megbízható rendszer működését fizetni, mint a hibajavító szakembereket.

Hívj fel, ha a cégednek is szüksége van hibamentes IT megoldásokra :30 275 5564

Leave a comment
More Posts
Comments

Comments are closed.