17 okt 2017

B2B adatcsere 2.0

Mielőtt felmondja a szerződést a néhány fontos

17 okt 2017

Mielőtt felmondja a szerződést a néhány fontos ügyfeled, mert a konkurenciához pártol, dobd fel a szolgáltatásaidat ezzel:

Tudunk egy trükköt, ami segít megtartani az ügyfeleket.

bench-accounting-49906

A B2B (business-to-business) kapcsolatok jobbá tételéről van szó, összekötjük a “kellemeset a hasznossal”. Mivel az

ügyfeleidnek rendszeresen küldesz át adatokat,

az adatküldést mi átalakítjuk úgy, hogy

EXTRA kényelmes lesz a tőled kapott információkkal dolgozni.

  • Kellemes, mert kevesebb munkába kerül az adatcsere mindkettőtöknek.
  • Hasznos, mert az ügyfeleid jobban ragaszkodnak majd hozzád a kényelem miatt, hiszen a cégeddel hatékonyan, gyorsan, és olcsóbban tudnak együttműködni.


A végletekig leegyszerűsítjük az adatcserét az ügyfeleiddel.

A működés egyszerű:

  • Kapsz egy jelszót és helyszíni segítséget a beállításhoz. Ezután egyszerűen (automatikusan) áttöltheted az ügyfeleidhez a megfelelő adatokat (számlák, árlisták stb.)
  • Beállítjuk neked, hogy a feltöltések lehetőleg minél kevesebb (de leginkább semmi) munkába ne kerüljenek. Automatizálunk, ahol lehet.
  • Máris átküldheted az ügyfeleidnek az adatok eléréséhez szükséges jelszavakat, fájlokat. Nekik semmit nem kell telepíteni, csak a fájlokat megnyitni.
  • Az ügyfeleidnek segítünk abban, hogy a tőletek kapott adatok a lehető legegyszerűbben a célprogramba kerüljenek.
  • A szolgáltatás havidíjas, pár ezer forintos, bármikor lemondható, újrakezdhető.

Két példa arra, hogy mi lesz ebből:

  1. A nálatok kiállított számlák pillanatok alatt az ügyfél könyvelésébe kerülnek a jövőben, nekik csak ellenőrizni, jóváhagyni, és fizetni kell azokat.
  2. A friss árlistáitok kiadása pillanatában a viszonteladóitok árlistái is azonnal frissülnek, melyek felülbírálás után azonnal publikálhatóak.

Amit nálatok már adminisztráltak, azt az ügyfelednek nem kell újra begépelnie sehová, sőt email-ben sem kell fájlokat átküldeni. A rendszer által kínált együttműködési lehetőség korlátlan, csak a két fél kreativitásán múlik a valós felhasználás módja.
Ingyen kipróbálási lehetőség van.  A havidíj pár ezer forint, ami egy adminisztratív munkatárs néhány órás munkabére, ez a megtakarított munkaidőben meg fog térülni.

Az ügyfelek automatikusan minden szükséges adatot megkapnak, ezért kevesebbet kell közvetlenül hozzátok fordulniuk. Jobb minőségű kapcsolattartás, kevesebb munkával.

Keress minket ITT!

Apróbetű:
Ti hogyan dolgozzátok fel a bejövő adatokat, információkat? A bejövő számlákat például.
Egy munkatárs begépeli az adatokat a megfelelő programba, esetleg több helyre is, esetleg fájlokat is ment?
Szerinted ezt csak így lehet? Olyan adatokat bevinni a rendszerbe, amit már valaki valahol bevitt egy másikba! Miért nem küldi el egyik rendszer a másiknak?
Hasznosabban is el lehetne tölteni a drága fizetett munkaidőt. Ettől a problémától tudod megszabadítani az ügyfeleidet!

Ez manapság a menőség kategóriába tartozik, de pár év múlva ciki lesz nem így küldeni az adatokat. Elsők között lenni aranyat ér, de egyúttal nehéz is, mert neked kell majd elmagyarázni másoknak, hogy miről van szó.
Persze ha nem akarsz az elsők között lenni, beállhatsz a sor végére, meg kell várni hogy elterjedjen a direkt B2B adatcsere. Azzal viszont senkit nem fogsz lenyűgözni amikor hozod a kötelező minimumot. Bár egy szolgáltatás hasznát az jelzi, hogy sokan használják.
Két választásod van: vagy előre gondolkozol, vagy másolod a jó példákat.

Leave a comment
More Posts
Comments

Comments are closed.